Din faste tannlege

TannlegeTeam - din faste tannlege
Tannlegeteam ansatt

Leter du etter en faglig kompetent tannlege  som lytter til pasientene? Tannlegeteam tilbyr en rekke estetiske og medisinske behandlinger, og kan hjelpe deg med alt fra tannbleking til rotfylling.

Målet vårt er alltid det samme: Å sikre at du som pasient får en faglig god og smertefri behandling. Vi er din faste tannlege i Oslo og omegn!

Våre tannbehandlinger

Tannlegeteam tilbyr alt fra akutt medisinsk behandling til estetiske behandlinger som tannbleking og tannregulering. Tannlegene våre har bred erfaring og høy faglig kompetanse, og kan derfor gi deg best mulig behandling.

Nedenfor ser du noen av behandlingene vi utfører til daglig:

Les mer om alle våre tannbehandlinger her.

Tannlegen din kan hjelpe deg med å identifisere tidlige symptomer på tannsykdommer og gi råd om hvordan du kan ta vare på tannhelsen din på best mulig vis.

Tannlege med høy kompetanse innen tannlegeskrekk

Våre tannleger har spesialisert seg på behandling for pasienter som sliter med tannlegeskrekk. Vi vet at mange sliter med frykt for tannlegebehandlinger, noe som også er kjent som odontofobi.

Tannlegeskrekk kan ramme hvem som helst, og er vanlig både blant barn og voksne. Vår tannlege har mange tiltak som kan hjelpe deg med tannlegeskrekk:

• Samtale før behandlingen starter – Vi lytter til deg og forklarer hvordan behandlingen vil skje, steg for steg
  • Behandling i ditt tempo – du kan når som helst be om en pause
  • Smertefri behandling med lokalbedøvelse eller narkose
  • Vi tilbyr oppfølging både under og etter endt behandling

Akutt hjelp hos Tannlegeteam

Tannlegeteam er tilgjengelig også utenom ordinære åpningstider. Du kan blant annet få tannlegehjelp på kveldstid mellom mandag og fredag. I tillegg til dette holder vi åpent på lørdager.

Du kan få akutt hjelp hos vår tannlege seks dager i uken. Vi kan blant annet garantere at du får time på kort varsel, og da som regel samme dag som du kontakter oss.

Vår tannlegevakt kan hjelpe deg enten du har akutt tannverk, kraftig ising i tennene, en løs tann eller dersom du har mistet en fylling. Det anbefales å få hjelp raskt dersom akutt tannverk oppstår, slik at problemet ikke forverrer seg.

Vi behandler en rekke tann- og tannkjøttsykdommer

Tannlegeteam har lang erfaring med en rekke vanlige og mindre vanlige tannhelsetilstander. Vi sørger for å foreta en grundig sjekk før vi setter i gang med en eventuell behandling, slik at du får korrekt og god hjelp.

Blant de vanligste munnhelseproblemene i Norge kan vi nevne kariestannkjøttbetennelse, løse fyllinger og problemer relatert til visdomstenner. Vi har også bred erfaring med behandling av dårlig ånde, tanngnissing og lignende.

Få hjelp av vår Tannlegeteam

Har du vondt i en tann, en løs fylling eller mistenker tannkjøttbetennelse? Uansett hva som er din utfordring, vil Tannlegeteam kunne hjelpe deg.

Husk at den første timen din kan fås med 40 % rabatt. Kontakt oss i dag via skjemaet du finner på siden vår, eller ring oss på 20 60 20 60 dersom du vil slå av en hyggelig prat.

Tannlegeteam  – din faste tannleg!